Sunday, February 15, 2009

Kenapa?

Huhuhu..
agak dlm seminggu gak la x update blog nih..
ade org tnye..awat senyap je blog minggu nih..
huhu~da tatau nk update ape..senyap jela..
bek buat bende lain lagi bagus! haihh..

Tapi..
Ade banyak persoalan yang kadang2 kite terpikir soalan tapi tak pulak terpikir jawapan..
Kenape eyk?
Malas nk pikir kot..
Tapi memang tuh pon jawapannye..
sbb malas nk pikir!!

Aku nih salah sorang nye la..
Tau pikir soalan tapi malas nk pikir jawapan!!
haihh..
Rase malas la nk complicated kan kepale nih ngan jawapan2!

Ni la kekadang ape yang aku soalkan tapi aku malas nak cari jawapan dier..
-Kenape aku rase bosan eyh?
-Kenape cite arini tak best?
-Kenape la aku tak buat macam tu dulu (soalan ni aku pasti sume sure penah terpikir punyer!)
-Kenape die camtu eyh?
-Kenape aku jadi camni?
-Kenape?kenape?kenape?

Minggu depan aku buat satu azam nak setel kan montaj tuk Desa IT Sarawak..
So..dapat ke aku siapkan eyh?
Uuuuuu.. (^_^)
**Wat suare manje n muke gedik gitu!!ahaks!~
Nak pinjam pc u!!hehehe!
Laptop i tak menarik la nak wat montaj kat situ!!
heeeeee!~
Bole kan?bole kan?
(^_^)
Maceeehhhhhh!!~Muaaaxxxxxxhhhh!!
heheehehhe
**Sure dapat punyer la!! confident je!!hehehe :P

No comments:

Post a Comment