Thursday, May 21, 2009

Ape rasenye..

Apa rasenye bila kita concern,risau n ambik berat pasal orang lain tapi orang tu langsung x kesah pasal diri die?

I don't know what yall tinking..
but for me..i feel like stupid!
and im pissed off with myself..
rase mcm sia2 je ape aku buat sume ni..
bila die x kesah pasal sume tuh..
aku yang kisah sorang2..
last2 aku yang akan sakit hati!

So pasni,aku rase tak perlu la aku nak concern,risau n amek berat pasal orang lagi..
pandai2 la die risau n concern pasal diri sendiri!
Aku cuma penat je nk concern pasal orang lain.
Better aku buat hal aku sendiri!

Rasenye yang tu kot terbaik buat aku!

6 comments:

  1. aahhh..hari nih mmg aku nak emo!!
    dah emo2 nih baru puas ati aku!!
    haaaahhhhh!!(menjerit kuat2!)

    ReplyDelete
  2. hahaha..pe la ko..wat pe emo2..xelok utk diri pun..baik ko hepi je..bru idup harmoni xsakitkan ati or diri sendri..

    ReplyDelete
  3. uhuhuhu..
    alaa..bkan slalu nk emo nih..
    mlm2 sket kang aku chill la..

    ReplyDelete
  4. sometimes,kite akan rase cmtuh.
    aku pernah rase cm ko rase dan aku dapat result dia yg sgt mendalam
    meghiris hati ini dan meruntun jiwa ini.cheewaaah:P:P

    chill dude!
    tc~~

    ReplyDelete
  5. acecece..
    diha..
    mendalam sungguh..
    tapi aku da ok da..
    tapi aku ttp nak wat dono je pasni
    hehehe~

    ReplyDelete