Wednesday, May 29, 2013

Blog Bersarang

Oh mak aihh..memang bersarang habis blog ni.
Dah setahun x bukak. Tup tup tengah-tengah bosan kat opis, teringat kat blog nih.
Banyak sungguh cerita yang nak cerita. Hik hik hik.
Ok. First thing first. Cerita bab kawin.

Homaaiiii!!Dah nak anniversary setaun dah aku kawin baru nak cerita??!
Ieraaaa!!Memang berhabuk sungguh! :P
Aaahh..tak kisah. Nak cerita jugak. :P

Aku nikah pada 2 Jun 2012. Jam 11 pagi.
Sanding belah aku pada 3 Jun 2012. Gamba aku xde..so aku post gamba pelamin jela ek?
hehe..

Ni mini pelamin nikah..Hik hik..cantik plak! :P


Ni la pelamin sanding aku

Pastu 8 June 2012 majlis bertandang sebelah pihak lelaki. Belah lelaki takda bersanding. Just makan makan je. Haaa..tapi boleh lah tengok gamba kitorang berdua! :P

Inilah suami saya! ^_^




No comments:

Post a Comment