Wednesday, November 23, 2011

Journal 003

Aku ni boleh dikatakan hari2 dok search kat google pasal bende2 kawin nih. Aku pon tak tau nak cari apa sebenarnye. Tapi nak jugak search kat google tu pasal kawin-kawin nih.

Walaupun katering yang aku tempah tu sekali dengan kek kawin, tapi rasenye aku still boleh nak idamkan kek kawin yang cantik2 kan. So aku pon meng'google' la kek2 kawin nih.

Inilah hasilnya yang aku jumpa. Aku just nak kaler sweet2 je.

Menarik gak kek mcm ni..ala2 princess gitu~ konon :P

Mcm ni pon menarik gak..tapi kaler mcm dull skit

Ini menarik..nampak seri kek ni dari jauh :P

Aaahh..bestnye kalo dapat kek mcm ni! Ala2 fairy tale gitu

Bunga dekat kek ni menarik! Errmm.. :)

Kek ni simple2..

Kesimpulannya, kan best kalo aku dapat kek mcm contoh2 kat atas nih. Especially yang butterfly tu~ :D Weeee~

No comments:

Post a Comment