Tuesday, November 8, 2011

Journal 001

Lamenye tak update kat blog ni.
Alhamdulillah, perkara yang aku harapkan buat masa sekarang berjalan dengan lancar.
Plan aku tahun depan nak melangkah setapak lagi insyaAllah akan terlaksana.

Erm..22 Oktober 2011, Iman bawak family dia datang jumpa family aku. Katenye nak borak2, sembang2. Tapi lain pulak jadinya. Hehe. Dah la x prepare ape2. Aku pon just pakai track suit je sambut family Iman =_=. Takpe lah. Dah kate nak sembang2 kan?hehehe.

Bila dah lepas2 makan, mak Iman memulakan kata. Erm..kiranya merisik la :P . Bincang semua macam mana and bila tarikhnya. Soalan yang best. "Iera nak ke jadi menantu auntie, auntie garang tau". :P . Aku pon tak tau nak jawab ape. Dalam hati "MESTI LAH NAK!" Hahaha. Gatai!.

Erm..maybe merisik kitorang ni jenis merisik sempoi kot. Merisik tak dijangka. So tanda tak dapat lagi. Nanti baru dapat. Tengah tunggi ni! Incik Iman..bila nak dapat ni? Tak sabar nak pakai yang emas nye..asyik white gold je ni~ :P

Ok..nanti aku akan sambung lagi kat journal 002 dan seterusnya~
Adios!

No comments:

Post a Comment