Monday, September 7, 2009

Kerja

Hari ni minggu ke-2 aku start keje..
tapi aku nye staff id still x dapat lg!huuu~lambatnyeee..
so..aku nak buat ape2 sume susah..
nk apply staff pass,laptop,parking..sume x dpt..haishh~
tah bile la nak dapat id aku nih..~

Skarang ni hari2 aku tido awal..
konon penat keje la..
padahal x wat ape pon..
sbb pagi2 kne bangun awal je..sbb tula ari2 aku tido awal!muaahhaha~

Weekend aritu aku p OU tgk final destination..cite die x se"best" final destination 1,2 n 3 la..
dorang gune byk sgt computer effect yg finally effectnye x nampak real..
haishhh~

Lepas tu..ingat nk berbuka kat Marche kat The Curve.So kitorang pon g la kat Marche..sbb sblom ni call for reservation x penah nk dapat..huuu~
bile da sampai tu..g la kat tpt reservation..tp hampa sbb reservation full.. :(
after shoping2 kat ikano,kitorang g plak kat Flamig Steamboat..hampa gak!sbb full :(
Last2 kitorang p tpt fav!Sunway Pyramid!muahahaha~
Mkn Carls Junior! :D
sedapnyeeee fries dieeeee!~

skang kol 1.30 n pagi2 tadi aku da stat lapa!uwwaaaa!~
lapaaaaa!~

2 comments:

  1. Flamming Steamboat tu kena book seminggu sebelum i rase..haha! xpe2..nnt2 kiter mkn sane ramai2..book awal2.. orite?

    ReplyDelete
  2. bile nk mkn ramai2 nye?sminggu je lg nk pose pon..

    ReplyDelete