Saturday, August 29, 2009

post bosan

Mesti orang yang bace post aku lately ni rase mcm hape je kan? (Ade ke orang bc blog aku?)Aahh..x kesah la..ade org bace ke tak ke..tapi aku bukan nak cite pasal tu..aku nak cite sebab ape lately cara aku tulis mcm tah pah hape.Sebabnye aku rase kesunyian n kebosanan yang amat ketara! Aku betol2 tension pasal ni!Frankly speaking..I HATE THIS!! Tetibe aku rase macam aku nak delete semua bende yang aku own sekarang.Contohnye Friendster,Facebook,Blog n etc.Sbb ape?Sebab aku rase mcm aku cakap sorang je.Daripada aku cakap sorang,baik aku tayah tulis kan?baik aku simpan dalam ati je kan?buat penat2 pikir idea tulis sume bende,tapi at last end up with nothing!zero!aahhhh..damn la!!

Tah la..kekadang aku rase,kalo aku pegi tempat yang jauh n takde orang kenal n aku sengsorang je kat tempat tu pon lagi baik kot.Xde la aku nak rase sakit ati ke,merajuk ke,terase ke kalo orang tak layan aku.kan?Tetibe aku rase mcm nak pegi ke satu dunia yang mana aku sorang je kat situ.Dekat dunia tu ade shopping mall,tempat makan,entertainment,wayang,sports center dan sebagainye.Tapi kat tempat tu aku sorang je.Semuanya tersedia untuk aku. Kan bagus kalo macam tu.Alang2 aku sorang2 je,so baik la aku duduk tempat yang macam tu.Hati aku pon tayah nak pikir pasal bende lain,tayah la aku nak serabutkan pale otak aku nih!

Mungkin kalo ade orang bace entry aku ni akan ade orang cakap..dah bosan pegi la cari bende yang bole buat.Aku pon da banyak kali denga bende yang same!STUPID LA!!Kalo ade bende yang aku bole buat,xde la aku bosan!Hurmm..aku da pikir2..kalo aku bosan..tayah la kot aku nak kaco idup orang lain.Sebab orang lain x bosan,aku sorang je yang bosan.So watpe aku nak kaco idup orang lain kan?syuhh..syuuhh iera!!pegi jauh2!!jangan kaco idup orang lain!!

Mungkin title blog aku nih mmg sesuai sangat la dengan aku.LIFE IS SIMPLE BUT YET COMPLICATED!Aku je kan yang suke meng’complicated’kan keadaaan. Orang lain relax je kalo bosan.Cume pada mereka yang cakap mcm tu, aku nak tanye la..ape korang rase kalo korang bosan selama sebulan?korang duduk kat rumah tak buat ape2,nak kuar xde kawan,nak chatting sume bz,nak kaco idup orang lain rase serba salah.Ape yang korang rase?

Aku da banyak kali pikir bende yang same.SHOULD I DELETE MY ACCOUNT? FRIENDSTER?FACEBOOK?BLOG?

………………………………….

No comments:

Post a Comment