Wednesday, June 24, 2009

Durian oh durian~

Skarang nih mmg musim durian
memane je pegi sure nampak orang jual durian kat tepi2 jalan..

last wik aku n lana mmg terase sgt2 nk makan durian
so..memandangkan diha nak datang..
kitorang pakse la die blanje kitorang makan durian!
*bole plak pakse kawan banje!hahaahha~
aahh...x kesah la..asalkan dapat mkn durian..
mule2 suh diha banje rm10 je tuk kitorang mkn durian..
tapi..last2 end up to rm40!
hahahaha..
sakan kn kitorang makan?!
mmg banyak gak la kitorang mkn durian tu!
tatau la bape biji sumenye!
yg penting aku puas makan durian!!da la FAV aku keyhh!! :P

yesterday after my dad fetch me because of my car broke in the mid of the highway..
i cancelled to go to MMU and i went home and he followed me behind my car in case the car broke again
but then..in the middle, my dad turn his car n called me said that he want to buy something..
i went home n after 15mins he arrived..
he brought durian!
waahhh...DURIANN!!!
yummy!!..yummyy!!..

aku pon ape lagi..
x saba2!
aku bukak la durian tuh..gold color!!
waahhh!!bestnyee!!..
fav nih!!
mmg sedap n isi tebal!!

dah la..aku x mampu nk tulis pasal durian nih lagi!
sebabnye?
aku x mampu nk tahan lagi dah dari makan durian!!
hahaha~
dah la tengah ujan nih..
mmg mantoppppp la makan durian time2 mcm nih!!
sure tido mlm ni..dengan nyenyaknye!!
bye all!!

*duriannn!!wait for me yaahhh!!im coming!!~

No comments:

Post a Comment