Wednesday, April 22, 2009

Exhausted!~

Minggu nih minggu yg amat exhausted sgt2..
Da la bz ngan esemen yg kene buat dalam 2 hari..
Pas2 kne wat montaj tuk peers carnival..
sambil2 wat montaj tuh,kne prepare barang2 tok peers carnival..
dalam seminggu bole dikatekan duduk kat operation room tuh sampai pagi..
Ade satu hari tuh..sampai kol 6 pg dok kat OR tuh..huhu..org da stat p keje da..
aku baru nak balik tido..huhu~
Sehari leapas..
dalam masa 2 hari aku hanya sempat tido selama 2 jam!~
sebab exhausted sangat2 aku sampai jadi xleh tido..
sekarang nih pon suara dah bertukar..
da jadi serak2 dah..
kalo nyanyi lagu rock mmg best nih!~
hahahaa..

Kalo dulu aku hari2 bukak pet society tuh..
Skarang nih, sminggu skali pon susah..
Ade one day tuh..aku buat esemen n montaj,even aku on9..tapi mmg x sempat lgsg nk bukak website!~betapa BZ nye aku!~huhu..

Aku pon x prasan skang nih dah week 11..
lg 3 minggu je nk final exam..
itu pon aku tau sbb lecturer aku remindkan ade lagi 3 minggu nk final exam..
kalo x..mmg aku x perasan pon!~
hahahaa!~
:P

aku mau sambung tgk cite Jepun..
besok skali lagi the whole day aku akan bz..
huuu~
terima jela :P
sape suh join event kan!~
hahahaha!~

No comments:

Post a Comment