Wednesday, April 29, 2009

Blog Theme

Dalam minggu nih je dah lebih 5 kali aku tukar theme tuk blog nih.
Aku pon tatau nape.
Theme dah lawa2 aku p tuka~ :P
Sebabnye bile aku pakai satu theme nih..aku nampak theme yg lain mcm best je..aku pon tuka la!~
Pastu tak sampai seminit aku tuka yang lain plak.
Haishhh~
Ni pon aku tatau la bape lame tahan theme nih :P
Harap2 tahan lebih dari sminggu la.
Tapi aku rase macam taakk je!
hahahaha~

Sebabnye?
Susah nak upload video dari youtube.
Saiz template nih mcm x bape nak fit ngan saiz video tuh yang agak besar saiznye walaupun dah amek saiz of the video screen yang paling kecik skali kat youtube tuh!~
hahahaha~

Aku nak tuka theme lainnnn!!!!!~

6 comments:

  1. amoii aih sakan tukaq theme ek iera...

    ReplyDelete
  2. tu la pasal..bkan main lagi dia nih..hehe!

    ReplyDelete
  3. ehehehe..
    well~
    pakai theme nih nampak plak theme yg lagi best..
    sooo~
    terpakse la tukaq!
    hahahaha!~ :P

    ReplyDelete
  4. iman, hg jaga2 la..

    mula2 dia kata hg hensem, satgi dia jumpa lagi hensem tatau la..

    ahahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha! bahaya ni..kira aku kena bagi hensem skit lagi ni..semakin hari semakin hensem lah aku pas nih..ehehe!

    ReplyDelete
  6. ahahahahaha..
    kasi ensem banyak2 tiap2 hari..
    baru i x pandang lain dah!
    ahahahahahahak!

    ReplyDelete