Monday, August 13, 2007

hari yg memenatkan~~

dah lame rasenye x wat blog nih... :P

mmg skarang nih waktu yg teramat sangat bz nyer..bukan bz stadi..tp bz dengan event2 yg ade kat mmu nih :)
baru smalam habis convo fest..pehh...mmg letih yg teramat sangat!!dengan x cukup tido..dengan terlalu banyak sangat keje yg nk kene buat..dengan berlari sana-sini amek barang..mmg cukup letih la...
dah la tuh...makan pon x tentu..sebab terlampau letih sangat..sampai makan pon x lalu...x terasa lapar langsung n mengantuk langsung walaupun badan nih bile jalan macam kene tiup angin kencang sket pon leh tumbang..:p

so hari nih bile aku g kelas kol 9 pg td...mule la aku wat hal sendiri kat dalam kelas tuh..
ape lagi..hal aku ialah TIDOOO!!~~~
peh...x hengat btol..stat je lecturer tuh bukak mulut...stat la mata aku melekat...huhuhu...
dengan kelas kat lecture hall yg gelap ditambah kesejukan yg best n extra krusi yg empuk...
pehh...mmg x hengat la kalo tido.. :)
tapi aku pn macam tau2 je kelas nk abih..aku bukak mate je lecturer tuh cakap "ok..this is for this week.....so we will meet again at week 10.." Waaa!!!sukenye aku kelas da habih...
walaupun sambil tido sambil menahan kesejukan....tapi aku x kesah...asalkan aku dapat tido...

ni pon sambil wat blog nih pon mata aku makin kecik jer..
aku pon not sure la nk g kelas kol 2 karang or not!!...
aku da xleh nk pikirape dah nih..
otak aku da krem ngan kepenatan yg teramat ketara nih!!~~

No comments:

Post a Comment