Tuesday, August 21, 2007

exam~~

huhuu...
hari ni bile aku datang kelas video post production terase sumtin yg lain dari yg lain..
kelas tuh terang!!
i wonder y...becoz selama nih kelas tuh x pernah nk terang..
adakah hari ni ade kuiz??seperti yg digembargemburkan??huhuhu...oh no!!
dont stadi anything about tat...bukak buku tp ngadap pc..hahahaha.. :p
apakah itu??

n hari nih lak..kelas tuh full...sama mcam mule2 stat sem..kelas always full..
wonder kagi??btol ke nih??~~
masuk je kelas...denga plak sayup2 mr.ghaz pasang lagu yg jiwang2...
waaa....da la aku ngantuk!!mmg nak kasi tido nih...
stat je aku duduk kat krusi~~mata aku pon turut makin kecik je jadinyer...
huhuhu~~
then...die stat ngaja...
huhuhu...bermula la episod aku tido dalam kelas..~~
hahahaha....
aku mmg x leh la masuk kelas tuh...
stp kali masuk..sure aku tido nyer!!~~
huhuhu... :p

dak blakang aku..siap berdengkur lagi tuh..~~
hahahahha..~~
gile kentang de tido...wat mcm umah sendiri lak!!~~
aku pon pusing r blakang...
nk usha dak2 lain..
sume same..bersandar kat krusi n tido~~
aku pon ape lagi...join da group la..~~
tp mane kuiznyer??
rupenye salah info!!
kuiz tuh minggu depan..hahahahha..~~
seb bek...
kawan aku lagi la bengang..
da la kene tipu..siap die baca 5 chapter lagi tuh.. hahahaha~~
kesian dier...tp padan muke~~hahahahha~~

tp aku tetap ade kuiz tuk kelas lain n mid term exam besok..
tp aku ttp x gheti2 nk stadi..
bole plak la aku nulih blog nih..hahahaha~~
stadi..stadi iera!!~~
chaiyok!!ganbate!!fighto o!!

No comments:

Post a Comment